כמה עולה ביטוח מבנה?

מערכת שורש  ד טבת, תשפב  12/8/2021

שימו לב מהי הבחירה המשתלמת ביותר עבורכם. כמו כן, שימו לב לאותיות הקטנות תמיד. הרבה חברות ביטוח לא מבטחות את כל הבית אלא רק את המבנה עצמו
.......................

כמה עולה ביטוח מבנה?

יש סוגים שונים של ביטוח דירה, ביטוח מבנה הוא הסוג הנפוץ ביותר מבניהם. חברות הביטוח השונות מציעות לנו מסלולים בכל הנוגע לביטוחי דירות. כדי לבחור את החברה הטובה ביותר אין אתם צריכים להסתכל על המחיר בלבד, אלא על המסלול הכולל. תוכלו למצוא את כל האינפורמציה שאתם צריכים דרך אתר השוואת מחירי ביטוח דירה וסקר מעמיק מצידכם. 

מה זה ביטוח מבנה?
ביטוח מבנה הוא סוג ביטוח דירה אשר נוגע לחלק מסוים בדירה שלכם, לשלד ולתשתיות. זאת אומרת, ביטוח מבנה מכסה אתכם מפני נזקים אשר יכולים להיגרם לקירות הבית, לרצפה, לצנרת, לתקרה, לכל שלד בבנייה. מדובר על סכומי עתק כאשר זה נוגע לתיקון מבנה, המחירים יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים. מתי בכלל צריך להפעיל ביטוח כזה? אין לדעת מתי זה יכול לקרות לכם ואם תצטרכו בכלל להפעיל את הביטוח, נקווה שלא. ביטוח דירה הוא כיסוי מפני נזקים בשוגג או נזקי טבע. אם אתם גרים סמוך למקום בנייה וכטעות עבודה נפגע הקיר שלכם או לצערנו, במציאות שאנחנו חיים היום גם רקטות ורסיסים יכולות לפגוע במבנה שלנו. הדבר הראשון שאנחנו רוצים הוא שלא ייפגע אף גוף בזמן הזה. וכאשר מדובר על רכוש, ביטוח מבנה מכסה אתכם מפני נזקי טבע, שריפות, הצפות וכן הלאה. 

מי צריך ביטוח דירה?
ביטוח דירה בעינינו הוא חובה לכל אחד שיש לו נכס. ביטוח דירה הוא סכום חודשי או שנתי שאתם מפרישים לחברת הביטוח ובתמורה לכך, אתם יכולים להימנע מנזקים שיכולים לעלות לכם מאות אלפי שקלים. ביטוח דירה הוא בדיוק כמו ביטוח רכב, אין אף חובה לבטח את עצמכם בביטוח דירה, אבל כולם עושים את זה. ביטוח מבנה הוא ביטוח דירה אשר יותר מתאים לבעלי נכסים שלא גרים במקום. הסיבה לכך פשוטה, יש ביטוח מבנה וביטוח תכולה. כאשר אתם משכירים את הדירה שלכם, אתם לא צריכים לבטח את התכולה שלא שייכת לכם ממילא.




כמו כן, אם הבית שלכם נמצא במקום עם עבר שבו אתם יודעים שמתרחשות אצלכם סופות או חלילה שריפות, זה אומר שאתם בעמדת סיכון גבוהה יותר. במקרים כאלה אל תסתמכו על הנס, תדאגו לכך שאתם מבוטחים, שאם חלילה קורה משהו יש לכם למי לפנות. 

הדרך הנכונה לקבל את המחיר המשתלם
יש הרבה דרכים להוזיל את מחיר הביטוח, אך הדרך הטובה ביותר היא על ידי השוואת מחירי ביטוח דירה. יש היום שתי אפשרויות, האפשרות הראשונה היא להשוות באופן ידני והאפשרות השנייה היא לפנות אל אתר ניטרלי אשר דרכו אפשר להשוות מחירי ביטוח. השוואת מחירי ביטוח דירה פותחת בפנינו את כל האפשרויות שיש בשוק. אתר אשר מכבד את עצמו דואג בעצמו לעשות את הסינון הראשון בין החברות שאינן מורשות או עם ביקורות רעות. באתר תוכלו להשוות גם מחירים וגם מסלולים. שימו לב, חברות ביטוח רבות מציעות ללקוחות שלה ביטוח מבנה וביטוח תכולה במחיר אחד.

שימו לב מהי הבחירה המשתלמת ביותר עבורכם. כמו כן, שימו לב לאותיות הקטנות תמיד. הרבה חברות ביטוח לא מבטחות את כל הבית אלא רק את המבנה עצמו. זאת אומרת, אם יש לכם חצר בבית היא לא תחת הביטוח. אם תרצו להוסיף את החצר לביטוח יהיה עליכם להוסיף סכום כלשהו. שימו לב מהו היקף הפיצויים שאתם זכאים לקבל ברגע בו אתם מפעילים את הביטוח, ובאילו תנאים ניתן להפעיל את הביטוח.